Αρχική Σελίδα  >  Πολιτική Επιστροφής
Η

Πολιτική Επιστροφής 

Η AW.Bridal έχει ως στόχο της να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα για όλους τους πελάτες της. Αν για κάποιο λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, σας παρακαλώ ενημερώστε μας για να το φροντίσουμε.

Προϊόντα που μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε

  1. Κατεστραμμένα Προϊόντα

    Αν δείτε ότι ένα προϊόν είναι σπασμένο ή κατεστραμμένο όταν το παραλάβετε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών μαζί με φωτογραφίες από τα προϊόντα. Μπορείτε να πάρετε ένα μέρος των χρημάτων σας πίσω ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα.

  2. Προϊόντα που λείπουν

    Αν δείτε ότι λείπουν κάποια πράγματα από την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών. Μπορείτε να πάρετε ένα μέρος των χρημάτων σας πίσω ή να σας στείλουμε τα προϊόντα που λείπουν.

  3. Λάθος Προϊόντα

    Αν λάβετε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών μαζί με φωτογραφίες των προϊόντων. Μπορείτε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω ή να αντικαταστήσουμε τα προϊόντα.

  4. Προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στις περιγραφές τους

    Αν λάβετε προϊόντα με λάθος περιγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών μαζί με φωτογραφίες των προϊόντων. Να αναφέρουμε ότι με τις «λάθος περιγραφές» δεν εννοούμε τις διαφορές στις χρωματικές αποχρώσεις, κλπ.

  5. Artigos com rótulo “ENVIO RÁPIDO"

    Δεχόμαστε επιστροφή άνευ όρων εντός 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Το φόρεμα θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει φορεθεί, να έχει πλυθεί, και με τις αυθεντικές ετικέτες επάνω του.

Να αναφέρουμε ότι όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, να μην έχουν φορεθεί, πλυθεί, καταστραφεί, και με τις ετικέτες επάνω τους.

Προϊόντα που δε μπορείς να επιστρέψεις και να αλλάξεις

  1. Εσώρουχα.
  2. Ζαρτιέρες.
  3. Προσωπικά και βαμμένα αντικείμενα, σκουλαρίκια (περιλαμβάνονται και τα σετ κοσμημάτων που περιέχουν σκουλαρίκια)
  4. Κατά παραγγελία παπούτσια (κανονικό & μέγεθος ειδικής παραγγελίας).
  5. Κατά παραγγελία φορέματα (κανονικό & μέγεθος ειδικής παραγγελίας).

Κάθε προϊόν που είναι φτιαγμένο στα μέτρα σας, δε μπορεί να επιστραφεί εκτός κι αν υπάρχουν φωτογραφίες που να αποδεικνύουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα για το οποίο ευθυνόμαστε εμείς.

Προσέξτε:

  1. Διαφορετικά Χρώματα

    Η ανάλυση της οθόνης των υπολογιστών διαφέρει, επομένως μπορεί να επηρεάζονται και τα χρώματα στις φωτογραφίες. Μικρές διαφορές σε χρώματα μεταξύ του πραγματικού προϊόντος και του χρώματος που φαίνεται στην οθόνη δεν αναγνωρίζονται ως ελαττωματικά ή ως λάθος αποστολή προϊόντων.

    Συμβουλή: Παράγγειλε δείγματα αν δεν είσαι σίγουρος για τα χρώματα.

  2. Θέματα Μεγέθους ή Εφαρμογής

    AW.Bridal applies its own standard of sizes, which may differ from what you usually wear. We may not accept return for dresses that are made to correct size you choose.

    Συμβουλή: Πηγαίνετε σε έναν ράφτη για να πάρετε σωστά μέτρα και συγκρίνετε με τον πίνακα μεγεθών που σας παρέχουμε.

  3. Θέματα Ποιότητας

    Καθώς τα περισσότερα φορέματα είναι χειροποίητα, αναπόφευκτες καταστάσεις όπως κατάλοιπα ινών, πτυχώσεις μετά από μακρόχρονη διεθνή παράδοση, ελαφριά σημάδια από μαρκαδόρο που φεύγει με το νερό, δε θεωρούνται θέματα ποιότητας.

    Συμβουλές:

    (1) Κατάλοιπα Ίνας. Χρησιμοποιήστε ένα ψαλίδι για να αφαιρέσετε τα κατάλοιπα της κλωστής.

    (2) Πτυχώσεις. Σιδερώστε το ρούχο. Αν το ρούχο περιέχει χάντρες, κέντημα ή άλλου είδους διακοσμητικό, σιδερώστε το από την αντίθετη πλευρά (την εσωτερική πλευρά).

    (3) Ελαφρύ Σημάδι. Τα περισσότερα σημάδια είναι από μαρκαδόρο που φεύγει με το νερό και γίνονται από τον σχεδιαστή όταν κόβει το ύφασμα. Παρακαλώ βάλτε λίγο νερό σε εκείνο το σημείο και τρίψτε το απαλά. Το σημάδι θα εξαφανιστεί αμέσως.

Χρόνος Επιστροφών

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνετε αίτηση επιστροφής εντός 48 ωρών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
  2. Στείλτε το προϊόν πίσω εντός 48 ωρών από την ημέρα επιβεβαίωσης της επιστροφής που σας έχει αποσταλεί στο email.

Πώς να επιστρέψετε προϊόντα

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
  2. Καταθέστε ένα αίτημα επιστροφής περιλαμβάνοντας το λόγο επιστροφής και φωτογραφίες για περισσότερες λεπτομέρειες. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας εντός 48 ωρών.
  3. Θα λάβετε ένα RMA μόλις επιβεβαιώσουμε το αίτημα σας.
  4. Στείλτε το πακέτο σε εμάς μαζί με το RMA.
  5. Στείλτε το χρησιμοποιώντας μια εταιρεία που διαθέτει υπηρεσία εντοπισμού, και στείλτε μας τον αριθμό φορτωτικής και την ιστοσελίδα.

Έξοδα Αποστολής

  1. Καλύπτουμε τα έξοδα αποστολής για κατεστραμμένα/ ελλιπή/ λάθος προϊόντα και για προϊόντα που δεν αντιστοιχούν στις περιγραφές τους.
  2. Για επιστροφή χρημάτων σε φορέματα και ρούχα με δωρεάν μεταφορικά, αφαιρούμε $15 από τα έξοδα για κάθε φόρεμα ή ζευγάρι παπούτσια, $30 για δύο προϊόντα, $45 για τρία προϊόντα. Τα υπόλοιπα αφαιρούνται αναλογικά.
  3. Αν έχετε κάνει λάθος παραγγελία και θέλετε να την αλλάξατε για να πάρετε την σωστή, θα αφαιρεθούν τα αρχικά έξοδα αποστολής, και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων θα επιβαρύνει εσάς.
  4. Μπορεί να χρειαστεί να επιστρέψετε τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής εκ των προτέρων. Αν τα έξοδα της επαναποστολής επιβεβαιωθούν με email από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ότι θα τα αναλάβουμε εμείς, θα πιστωθούν με τα χρήματα επιστροφής για κάθε προϊόν που επιστρέφεται (αν δεν έχετε επιλέξει αντικατάσταση του προϊόντος).

Αλλαγή ή Επιστροφή Χρημάτων

  1. Αφού παραλάβουμε το πακέτο που μας επιστρέφετε και επιβεβαιώσουμε την αρχική του κατάσταση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα όπως είχαμε συμφωνήσει. Μερική ή ολική επιστροφή χρημάτων θα δοθεί σύμφωνα με την φροντίδα της εξυπηρέτησης πελατών.
  2. Συνήθως μια αλλαγή θα έχει κανονιστεί να γίνει μέχρι να λάβουμε το πακέτο που μας επιστρέφετε και επιβεβαιώσουμε την αρχική κατάσταση των προϊόντων. Επειδή, όμως, αντιλαμβανόμαστε ότι πλησιάζει η μέρα του γάμου σας, υπάρχουν και εξαιρέσεις σε κάποιες περιπτώσεις. Γι’ αυτό αν χρειάζεστε η αλλαγή να γίνει σύντομα, παρακαλώ συζητήστε το με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Χρόνος Πίστωσης

  1. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει όπως έχουμε συμφωνήσει αφού επιβεβαιώσουμε ότι το πακέτο που μας στείλατε είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις μας.
  2. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε για να μας πληρώσετε. Αν χρησιμοποιήσατε Έμβασμα ή πληρώσατε μέσω της Western Union, θα χρησιμοποιήσουμε την PayPal για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Μέθοδος Πληρωμής Χρόνος Επιστροφής Χρημάτων
PayPal Άμεσα (μέσα σε 8 ώρες
Πιστωτική Κάρτα 15-25 εργάσιμες μέρες

Η AW.Bridal διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί να γίνει αλλαγή προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων.

top